Van Candidasa naar Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Hans en Ted Mooren - WaarBenJij.nu Van Candidasa naar Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Hans en Ted Mooren - WaarBenJij.nu

Van Candidasa naar Kuta

Door: Ted

Blijf op de hoogte en volg Hans en Ted

08 Juni 2014 | Indonesië, Kuta

Hallo allemaal

Gisteren zijn wij vanuit ons prachtige hotel in Candidasa vertrokken naar Kuta, we vertrokken om 12 uur en om 2 uur kwamen wij bij ons hotel in Kuta aan, Risata Bali Resort & Spa.
Het hotel ligt ongeveer 150 meter van zee en in zuid Kuta, vlakbij het vliegveld.

Kuta is een hele drukke en toeristische stad vol met souvenirswinkeltjes, hotels en restaurants, het is hier ook erg warm omdat de wind van land komt.

Gisterenmiddag hadden wij al een eindje langs de boulevard gelopen en vandaag vertrokken wij om 10 uur om te wandelen in Kuta, we slenterden langs de straten vol met winkeltjes tot aan Seminyak, ligt ook aan zee, maar ongeveer 6 km noordelijker, die 6 km was een lange winkelstraat vol met leuke winkeltjes, via de boulevard liepen wij weer terug naar ons hotel, we waren om 3 uur weer terug en hebben nog even heerlijk gezwommen.

In Ubud zagen wij een winkel waar ze alleen maar teenslippers verkopen, heel kleurig, ik had toen mijn camera niet bij me, vond dat best wel jammer, door Kuta wandelend kwamen wij dezelfde soort winkel tegen, maar nu had ik mijn camera wel bij me (zal er een foto van plaatsen), de teenslippers worden in Thailand gemaakt en de winkel heet: "Flipper, feel the rubber".

Morgen gaan wij voor 2 nachten naar Sebatu, ligt ten noorden van Ubud, Kadek komt ons om 9 uur ophalen en brengt ons woensdagavond weer terug, we hopen dat wij hiermee een goede beslissing genomen hebben, Kuta is zo druk en warm én van de omgeving hebben wij het meeste al gezien, 2 jaar geleden en ook nu.
De laptop laten wij hier in het hotel, we nemen alleen onze rugzak met de hoognodige spullen mee, welk hotel Kadek voor ons gereserveerd heeft weten wij nog niet, het hotel ligt wel in of dichtbij de rijstvelden, we laten ons verrassen, we hebben er heel veel zin in.

Marjanne en Arie, gefeliciteerd met het huwelijk van Annet en Mo, fijn om te horen dat jullie zo'n mooie dag gehad hebben.

Kuno, goed om te horen dat de jonge Petro'tjes al een beetje eten, het volgende legsel zal wel uitkomen als wij weer terug zijn, nog een weekje, dan zijn wij er weer, dan nemen wij het weer van je over, je zult het er best wel weer druk mee hebben en Marit ook denken wij, de planten in de tuin zullen best een slokje extra lusten met het warme weer bij jullie, succes Marit.

Leuk Ad dat je Karin gesproken hebt, heb je haar ook de link gegeven? Vind ze vast leuk.

Voor iedereen een fijne voortzetting van het Pinksterweekend.
Wij melden ons weer als wij terug zijn van Sebatu met hopelijk leuke verhalen en belevenissen, tot dan.

Veel liefs van ons, Hans en Ted die zich nog geen moment verveeld hebben

• 08 Juni 2014 - 18:37

Arie En Marjanne:

Wat zijn die bloemenschalen toch altijd weer mooi.
    Blij dat Hans z'n wond goed gaat en geen ontsteking heeft gekregen.
    Wij denken idd dat jullie in Sebatu meer op jullie plek zijn dan het toeristische, drukke Kuta.
    Gezellige dagen daar en geniet van de mooie omgeving.

• 08 Juni 2014 - 19:55

Kuno En Iris:

We zullen nu dus een paar daagjes niks horen van jullie,
    hee; veel plezier de komende dagen tussen de rijstvelden :-)
    wij hebben een paar mooie dagen gehad, lekker op een terrasje gezeten, heerlijk!!
    veel plezier daar, en we lezen het wel weer over een paar dagen :-D

enne, ik red mij prima hoor, met de diertjes ;-)

gr K. & I

• 08 Juni 2014 - 23:09

John En Tineke :

Hoi Hans en Ted,

Wat een leuk reisverslag heb je weer gemaakt en wat een prachtige natuur. Jullie zien wel heel veel mooie dingen en maken ook minder mooie dingen mee door de val van Hans. gelukkig is het meegevallen en blijft het bij een snijwond en komt het weer goed. Nog een week te gaan en hopen dat er nog veel moois te zien is en blijven jullie volgen. Heel veel plezier.
    Gr.
    John en Tineke

• 09 Juni 2014 - 12:43

Marit En Robert:

Mooi verslag weer, prachtige foto's!
    De laatste dagen nog even extra hard genieten, veel plezier in Sebatu.
    Ben benieuwd wat Kadek voor jullie geregeld heeft, maar gaat vast goedkomen.

Hier lekker aan het genieten van het lange warme weekend.
    Zometeen de plantjes weer even voorzien van wat water, lusten ze vast wel ;)

Groetjes!
    XXX

• 10 Juni 2014 - 19:44

Els En Jennie:

Jullie hebben gelijk om te verkassen en leuk om Kadek nog te zien.
    Mooie foto's weer, zeker van al die teenslippers. Moeten ook allemaal weer verkocht worden.
    Fijne laatste dagen nog.
    LFs en xxx van ons

• 10 Juni 2014 - 20:13

Gerda:

Geniet nog van de laatste drie dagen, jullie hebben weer prachtige dingen gezien en meegemaakt. Hier in Nederland is de tijd snel gegaan ,zo gaat dat altijd, was verbaasd dat jullie zo snel al weer terugvliegen, xxx Graat.